قیمت هایما | راهنمای خرید خودرو Haima صفر و کارکرده | اتو هایما

0

قیمت هایما همواره بر روی قیمت لوازم haima تاثیر مستقیمی میگذارد. به این صورت که اگر قطعات هایما و حتی لوازم اسپرت هایما نایاب باشند قیمت هایما نیز در بازار خودرو رو به افزایش خواهد رفت. قیمت هایما S5 در شرایطی افزایش می یابد که بهای این خودرو در بازار آزاد این روزها در مرز 173 میلیون قرار گرفته است و بنابراین به نظر میرسد که اعلام قیمت هایما S5 با نرخ 138 میلیون تومان از فاصله 35 میلیونی با نرخ بازار برخوردار است و نمیتواند با پیروی از الگوی اعلام قیمت ها در حاشیه 5 درصدی بازار انجام شده باشد. از این رو میتوان حدس زد که احتمال افزایش قیمت هایما S5 طی ماه های آتی وجود خواهد داشت که البته با شرایط تورم اقتصادی موجود در کشور اتفاقی دور از ذهن نمیباشد.

بررسی قیمت هایما

قیمت هایما به نسبت آپشن هایی که در مقایسه با رغبایش دارد مقرون بصرفه میباشد. وقتی هایما را از لحاظ کیفیت تولید و مونتاژ و همچنین لوازمی که در آن بکار رفته بررسی میکنیم مشاهده میکنیم که با خودرویی فول آپشن و مقرون به صرفه روبرو هستیم که کیفیت در آن حرف اول را میزند. در بررسی قیمت هایما نیز این خودرو از لحاظ گشتاورد و شتاب به نسبت سایر کراس اوور های موجود در بازار بسیار بالاتر قرار دارد زیرا از نظر وزن بسیار سبک تر از رغبایش میباشد. در مقایسه قیمت هایما از نظر طراحی میتوان نمره خوبی را به هایما داد.

سامانه کنترل فشار باد تایر ها (TPMS)، دوربین دنده عقب، کامپیوتر سفری، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، آینه داخلی الکتروکرومیک، آینه های جانبی گرمکن دار بهمراه امکان تاشوندگی برقی، سانروف و شیشه های برقی برای تمامی سرنشینان، صندلی های چرمی، صندلی های در جلو مجهز به گرمکن و برای راننده دارای تنظیمات برقی 8 جهته، کی لس و استارتر دکمه ای، کروز کنترل، چراغ روز بهمراه تنظیم ارتفاع چراغ های جلو از داخل و باقی تجهیزات و امکانات همگی آپشن هایی هستند که هایما را در طراحی یکتا و مقرون بصرفه کرده است.

قیمت هایما صفر

قیمت هایما صفر در ابتدای ورود خود به بازار خودرو به حدود 80/000/000 الی 90/000/000 میلیون تومان می رسید که  این قیمت قبل از وقوع تحریمات اقتصادی در کشور بوده و هنوز دستخوش تغییرات ناگهانی قیمتی نشده بود. به این ترتیب یک خودروی فول آپشن مطابق با نیاز مشتریان بسیار مقرون بصرفه بنظر میرسید. اما قیمت صفر این خودرو نیز بر اثر تغییر و تحولات اقتصادی کشور و افزایش قیمت سایر محصولات و خدمات در کشور رو به افزایش رفت و گرانتر شد. در حال حاضر قیمت هایما صفر در بازار آزاد چیزی حدود 290/000/000 الی 320/000/000 میلیون تومان معامله میشود که گفتنیست ایران خودرو قصد دارد تا این نرخ را نیز در ماه های آتی باز هم افزایش دهد که این افزایش قیمت به نسبت تورم موجود در بازار کارشناسی شده و اعمال خواهد شد.

قیمت هایما کارکرده

با توجه به تغییر و تحولات نرخ ارز در دو سال اخیر قیمت کارکرده این خودرو نیز دچار نوسانات تغییر قیمت شده است. در زمان ورود این خودرو قیمت هایما کارکرده به 40/000/000 الی 60/000/000 میلیون تومان میرسید، این در حالی بود که نرخ ارز 3500 تومان محاسبه میشد اما پس از آن نرخ ارز به بیش از 15/000 تومان رسید و قیمت هایما کارکرده نیز به 200/000 الی 240/000 تومان رسیده است. این قیمت برای یک کراس اوور کارکرده با در نظر گرفتن بودجه متقاضی برای خرید خودرویی ارزان و آپشن بالا، بسیار بالا میباشد که دلیل آن سیاست های نادرست اقتصادی بوده که منجر به افزایش قیمت در تمامی حیطه ها بخود اختصاص داده است. راهنمای خرید هایما در ادامه به نظر شما خواهد رسید.

راهنمای خرید هایما

میتوان با توجه به قیمت هایما راهنمای جامعی برای خرید این خودرو ارائه داد. هایما در دو مدل اس 5 و اس 7 با قیمتی حدود 70 الی 90 میلیون تومان وارد کشور شد که به دلیل پیشرانه با کیفیت، ایمنی بالا، طراحی بدنه زیبا، امکانات و تجهیزات خوب، کابین زیبا و جعبه دنده اتومات با کیفیت که تمامی این دلایل با در نظر گرفتن قیمت هایما میتواند راهنمای مفیدی برای خرید این خودرو باشد و تیم اتو هایما تضمین مینمایید همواره شما را از خرید لوازم جانبی این خودرو بی نیاز نموده و لوازم یدکی با کیفیتی را در هر کجای کشور در اختیار شما مشتریان قرار دهد. به‌ طور کلی هایما را میتوان یک خودروی زیبا ارزیابی کرد که چهره‌ تکراری و خسته کننده‌ای نخواهد داشت و البته در کنار ابعاد مناسب میتواند یکی از ملاک‌ های خرید این خودرو باشد.

لطفا به این مطلب رای دهید

97%

97%

عالی
  • امتیاز نویسنده

    9.7

  • امتیاز کاربران (2 رای)

    6.6

درباره نویسنده بیشتر بدانید ...

لطفا دیدگاه خود را بنویسید (-:

2 + 1 =

Call Now Button